Prodajne prezentacije komercijalista
3. razred komercijalista integrirao je svoja znanja iz više stručnih predmeta i održao svoje prodajne prezentacije. Povezali su znanja stečena tijekom dosadašnjeg školovanja iz poslovnih komunikacija, poznavanja robe, trgovinskog poslovanja i informatike. Prvi krug prodajnih prezentacija uključivao je upotrebu PowerPointa dok ih još čekaju izazovi prodaje bez suvremenih tehnologija i prodajno predstavljanje u timu. U nastavku pogledajte što se sve vrednovalo prilikom njihovih izlaganja.
Osim PowerPoint prezentacije u kojoj se vrednovao vizualni izgled i struktura, učenicima se vrednovalo i izvješće o pripremama za prezentaciju te pisana ponuda. Ponuda je vrednovana na temelju obveznih elemenata koje treba sadržavati, pravopisa te usklađenosti rečenica. Bodovani su i dodatni materijali koje su pripremili kao što su promotivni letci, brošure i podsjetnice dok je najviše bodova donosilo samo prezentiranje vrednovano kroz: govor tijela i osmijeh, poznavanje robe i sigurnost u izlaganju, outfit, uključivanje sugovornika u prezentaciju i izgradnja prodajne priče, predstavljanje koristi za kupca te struktura samog izlaganja i njegovo vrijeme. Vrednovanje je obavljeno tek po održanim prodajnim prezentacijama na način da je učenik s najviše bodova predstavljao mjerilo vrijednosti te je sve skupa dobilo i kompetetivnu notu nužnu u utrci s konkurencijom na tržištu. Na priloženim fotografijama se nalaze najuspješniji prodajni prezentatori.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |